Macadamia No tangle četka za kosu

14:00

No Tangle četka je spas za sve one koji muku muče sa kosom koja se previše mrsi.


Ova četka drugačija je od sve i jedne standardne četke na koju ste navikli. Neobičnog je oblika - drška je kraća, a deo da bodljama je veći. Iako neobičnog oblika prilagođena je obliku šake i vrlo brzo ćete se navići. Bodljice su gumenasto-plastične i savitljive taman toliko koliko treba, ni previše ni premalo. Naizmenično su duže i kraće. Jako lepo masiraju teme i vrlo su prijatne za kožu glave. Što se tiče raščešljavanja odlično radi svoj posao. Vrlo brzo i lako razmrsi kosu.

Moja kosa je dugačka i sa jako tankom dlakom, što znači da se jako jako mrsi. Uvek sam imala problema sa raščešljavanjem, bez obzira koju masku za kosu koristila. Ova čestka me je definitivno spasila i mnogo olakšala češljanje. Kosa se vidno manje lomi i manje opada, a mnogo lakše raščešljava i mokru kosu. Jedino što zbog  oblika nije najpraktičnija za raščešljavanje mokre kose, jer klizi iz ruke.


Ako imate problema sa kosom koja se jako mrsi ova četka će vam sigurno pomoći. Ako i nemate problema sa zamršenom kosom, verujem da će ova četka mnogo više prijati vašoj koži glave. Jednom sam slučajno u žurbi uzela staru četku i bolelo me je dok sam se češljala - toliko je ova No Tangle četka bolja i prijatnija i za kožu glave i za samu kosu.

Jedino ovu četku ne bih preporučila devojkama sa kovrdžavom kosom, jer deluje da bodljice nisu dovoljno dugačke za takav tip kose i da bi raščešljali samo površinski sloj kose.


Četku možete kupiti u Alexandar cosmetics radnjama, cena je 750.00 dinara. 

You Might Also Like

0 comments

smile :)

smile :)

Search

Instagram