MAC olovke za usne: Cherry i Heroine

17:05

Pitaju me često vredi li dati toliko novca za MAC olovke, pa sam odlučila da vam danas pišem o njima. 

MAC olovke za usne

Kako nemam baš najjasnije definisanu liniju usana, a ni najpravilniju :D olovke za usne su mi postale nezaobilazni korak u šminkanju. Pogotovo zbog činjenice da preferiram mat karmine koji se dosta teže precizno nanose zbog jako dobre pigmentacije i zbog suvlje formule. Olovke dosta olakšavaju precizno nanošejnje karmina, produžavaju trajnost na usnama, a umeju i da daju skroz novu dimenziju pojedinim karminima. 


MAC olovke za usne se razlikuju od drugih prvenstveno po dugotrajnost, odličnoj formuli, a zatim i velikom izboru nijansi. Tekstura nije previše suva pa lako i precizno klizi po usnama, ne isušujući i ne naglašavajući suve delove, a opet su veoma dugotrajne i precizne. Pigmentacija im je odlična, te nije potrebno nekoliko puta prelaziti preko usana kako biste dobili punu boju. Na usnama ostavlja mat završnicu. Nisu kremaste kao Essence olovke (stara verzija), niti suve kao recimo Aurine i Nyx olovke, nego su negde između, što je upravo tekstura kako sam oduvek tražila.


Dešavalo  mi se sa drugim olovkama za usne da se brže skinu ili razmažu nego sam karmin što svakako niti želim niti izgleda lepo. Zato sam odlučila da dam šansu MAC olovkama. Želela sam klasičnu nijansu crvene koja bi odgovarala većini crvenih karmina pa sam se odlučila za jednu od najhvaljenijih nijansi u blogo sferi – Cherry. Predivna nijansa crvene sa hladnim podtonom koja ide savršeno uz svaki crveni karmin. Na usnama izgleda prelepo i kada se samostalno nanese. Meni je odlična i u kombinaciji sa MAC Lady Danger karminom koji je nešto narandžastiji i toplijeg podtona.
Heroine sam izabrala zbog specifične nijanse u koju sam se zaljubila na prvi pogled. Odlična je u kombinaciji sa Kat von D L.U.V. karminom (o kom sam pisala ovde), kao i sa Aurinim Matte tečnim karminom u nijansi Out of box. Ali najviše volim da je nosim samostalno jer je boja sama po sebi baš posebna. Upečatljiva ljubičasta koja u sebi ima malo roze i malo berry nijanse, a opet je ljubičasta... :)

L-R: Heroine, Cherry

Plan mi je da uzmem još nekoliko kako bih pokrila sve potrebne, a na spisku su mi Soar za nude varijante, kao i Currant i Nightmoth za tamne karmine koji preovlađuju u mojoj kolekciji.

Cena je oko 2000 dinara i mogu se naći u MACovoj prodavnici u Beogradu.

Moj odgovor na pitanje vrede li: da, vrede! :)



You Might Also Like

12 comments

  1. Apsolutno! :) Ne znam da li si vec probala Prolong linere ali ako nisi, tek ces onda odlepiti za njihovim olovkama. :D Ne mrdaju sa usana... doslovno. Probaj u radnji na ruci, sacekaj koji sekund i probaj da ih skines. Mission impossible! 😂😂😄 Super post, potpuno se slazem sa tobom!

    ReplyDelete
  2. Moracu da uzmem neku nijansu! Predivno izgledaju i boje koje ti imas su predivne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :* Javi utske ako isprobaš. :)

      Delete
  3. Moram priznati da me oduvijek zanimaju MAC olovke kao i ruževi, ali i dalje nisam sigurna jesu li toliko bolji od nekih olovka za puno manju cijenu :P
    Bila bi mi štetat kupiti ove i shvatiti da razlika između Essence longlasting olovaka i MAC olovka nije ogromna :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sam uzela prvo jednu da proverim. :D Meni su se stvarno pokazale kao odlična investicija. :) Al opet sve zavisi šta tačno očekuješ, šta ti treba itd... :)

      Delete
  4. Jao :D i ovdje neki Mac-ići :D Imam ovu Cherry, a i ja zelim Soar :) nekako mi je zao da za olovke dajem tolike pare, a razbolim se kad ih vidim... :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istooo! :D Al polako, jedna po jedna... :D

      Delete
  5. Cherry je prekrasna <3

    ReplyDelete
  6. Kako sam ovaj tekst propustila? :D Nemam za sada ni jednu MAC olovku, mada sam bila više puta u iskušenju da uzmem Subculture (nude nijansa), a na spisak za pogledati sledeći put u MACu dodajem i Heroine, mnogo je lepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam Marija, ne znam! :D <3
      Meni nekako uvek teže pada kad treba da presečem i dam veće pare ako je neka nude varijanta u pitanju, ne znam što hahahah :D
      A Heroine mi je stvarno predivna :) htela sam Heroine karmin al na meni nekako nije izgledao lepo, ne znam, nešto je falilo. :D Zato je olovka super! :) Nosivija je... :D

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram