Maske za čišćenje lica: Balea, The Body Shop, Nivea

09:38

Od svih kozmetičnih proizvoda mislim da su mi maske za čišćenje lica omiljene. Njih najviše volim da isprobam u nadi da ću pronaći the one koja će me rešiti svih muka.
Danas vam pišem o tri maske drogerijskog ranga. Trudiću se da vam s vremena na vreme u serijama predstavim neke nove maske i prenesem svoje utiske o njima.


Balea Totes Meer maska (Mrtvo more) je namenjena čišćenju kože i uklanjanju mrtvih ćelija. U sastavu ima sitne piling čestice, koje su dosta grube. Ako ne volite grublje pilinge možda vam ova maska neće odgovarati. Meni ne smeta, jer s vremena na vreme volim taj osećaj izribanog lica. :D Maska je nekozistentne teksture, pa se dosta teško i neravnomerno nanosi. Ubrzo po nanošenju krene da pecka u predelu oko nosa (valjda je kod mene to najosetljivij deo lica), ali posle nekoliko minuta peckanje prestane. Nakon umivanja lice ne bude crveno niti maska izaziva bilo kakve iritacije. Jako lepo odradi piling lica i ostavi lice lepo, osveženo i čisto. U pakovanju se dobiju dva dela za dve upotrebe, jedan deo je i više nego dovoljan za jednu upotrebu. Cena je oko 100 dinara i može se naći u svim DM prodavnicama.


The Body Shop Ionic clay revitalizirajuća maska od gline čisti kožu i kontroliše izlučivanje viška masnoće. Veoma je prijatne, kremaste teksture, nema grubljih čestica u sebi i poprilično je gusta. Od sve tri maske ona se najlakše i najravnomernije nanosi. Za 10 minuta se potpuno osuši. U početku ne pecka, ali što se više suši, posle 10 minuta, počne da pecka, ali samo u predelu oko nosa. Posle umivanja lice bude malo crveno, posebno deo oko nosa i između obrva. Ali se crvenilo jako brzo povuče. Moram naglasiti da je moja koža dosta osetljiva. Meni se ova maska jako sviđa jer odlično radi posao. Koža lica posle bude lepo pročišćena, blistava, zaglađena i veoma nežna. Posle nje mi se lice ne masti dodatno. 
Ono po čemu se ona razlikuje od druge dve jeste što je namenjena za jednu upotrebu, dok kod druge dve se dobije dovoljno za (zvanično) dve uporebe. Međutim, proizvoda ima dovoljno za dve upotrebe, pa sam ja rizikovala i ostavila pola kesice za sledeći put (savila i zakačila spajalicom :D) i proizvod se super održao i posle tri dana. Probna kesica maske košta oko 2,5€ što je čini i najskupljom od ove tri maske. Najbližu The Body Shop prodavnicu možete naći u Budimpešti.


Nivea Purifying maska za čišćenje i uklanjanje viška masnoće, nečistoće i neželjenog sjaja. Tekstura je veoma kremasta i gusta, nanosi se lako, al ne toliko ravnomerno kao The Body Shop-ova. Po nanošenju ne pecka ni malo, iako je držim na licu dosta duže od preporučenih 2-3 minuta. Veoma je prijatna na licu, nekako nežna i sa blagim osećajem hlađenja. Ne sasuši se na licu iako u sastavu ima blata. Lice posle umivanja bude blistavo, pore sužene, ali ne ostavi osećaj dubinski pročišćene kože. Ako ne volite agresivnije proizvode na licu ova maska će vam se jako svideti. Iako je pakovanje namenjeno za dve upotrebe, sigurno ćete imati dovoljno za četiri. Možete je naći u svim DM i Lilly prodavnicama. Cena je oko 160 dinara.

Da li ste probali neku od ovih maski, kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

9 comments

  1. Obožavam The Body Shop, neko vreme mi je samo njihov brend činio skin care rutinu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno bi i meni da su samo malo dostupniji. :D Stvarno su odlični.

      Delete
  2. Ta Balea maska zvuči opuštajuće, prvom prilikom ću je zgrabiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo pecka pa meni nije opuštajuća, više je Niveina opuštajuća. :D Al odlično čisti lice! :)

      Delete
  3. Prije sam koristila tu Balea masku i mene također pecka oko nosa, zato sam je i prestala koristiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nije izazvala nikakve iritacije, to peckanje sam shvatila samo kao da radi neki posao, pa sam nastavila da je koristim. :D

      Delete
  4. Najbolja maska koju sam probala - a koja je nesnosno skupa nazalost je Glam Glow (plava i crna) koja je stigla u Sephoru. Bili su ljubazni pa su mi dali male testere (za oko tri koriscenja) i totalno sam se navukla. Najsveziji i najcistiji osecaj, posebno po ovom ogavnom lepljivom vremenu. Jeste splurge ali ako hoces da se castic makar manjom bocicom, ja planiram za rodjendan hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooj znam, al su tako skupe. :'( valjda ću jednom uspeti da skupim i za to zadovoljstvo. :)

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

smile :)

smile :)

Search

Instagram