La Roche-Posay fiziološki micelarni rastvor

13:00

U poslednje vreme micelarni rastvori su postali sve popularniji kao brzinsko sredstvo za uklanjanje šminke i za čišćenje lica. Posle Bioderme koja se, čini mi se, prva pojavila i napravila veliki bum, micelarni rastvori su se pojavili i u ponudi drogerijskih brendova.


Koristila sam prvo L'orealovu koja mi je bila super, al se jako brzo troši. Zatim sam probala Garnierovu koja mi se nije svidela - iako je dobro radila posao, nije prijala mom licu.
A onda je na red da se proba došlo La Roche-Posay micelarni rastvor. Dvoumila sam se između nje i Biodermine, al kako je LRP bila na akciji odlučila sam se za nju. 

Ovaj micelarni rastvor pravljen je sa LRP termalnom vodom, bez sapuna, alkohola, boja i bez parabena.

Kada je u pitanju skidanje šminke pokazala se odličnom. Nisam imala problema ni sa skidanjem šminke sa lica, a ni sa skidanjem jače šminke s očiju. Bez problema skine i maskaru i ajlajner. Koristim je tako što natopim tufere i držim nekoliko sekundi (30ak) na očima dok se šminka ne otopi i zatim samo obrišem višak. Trudim se da što manje trljam predeo oko očiju. Za ostatak lica dovoljan mi je jedan dobro natopljen tufer. Uspe da skine čak i Sephora Cream Lip Stain tečne karmine koji se jako teško skidaju.

LRP micelarna ne isušuje kožu, niti izaziva bilo kakve iritacije. Nema nikakav ukus, dok je miris jako slabog  intenziteta i veoma prijatan.

Ono za šta još volim da koristim ovu micelarnu je za čišćenje lica ujutru kada želim da izbegnem nešto jača sredstva za čišćenje. Dovoljna je za uklanjanje viška sebuma, a da pri tom ne isuši kožu. Veoma je prijatna na licu i ne ostavlja lepljivi sloj.

Sve u svemu zadovoljila je sve kriterijume. Odlično skida šminku, ne izaziva iritacije, prijatna je na licu i lako se dozira. Definitivno mnogo efikasniji i bolji način skidanja šminke nego bilo kojim maramicama, uljanim, dvofaznim skidačima šminke ili mlekom za čišćenje lica.

Cena jeste nešto viša, ali LRP proizodi se često mogu naći na akciji. Za 400ml sam izvdojila 1400 dinara, a nedavno je bila akcija gde ste mogli za tu istu cenu dobiti 800ml. 

Da li koristite micelarne rastvore i koji je vaš omiljeni? :)

You Might Also Like

15 comments

  1. Meni je ona omiljena! I super su te akcije jer se snabdem do naredne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će uskoro opet neka akcija, jer je meni ova pri kraju. :D

      Delete
  2. Nisam koristila ali mi se čini jako privlačnom, mada je skuplja u odnosu na ostale što me moram priznati odbija od nje. Dobra recenzija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Jeste da, al eto čekamo neku akciju pa će biti bolje. :D

      Delete
  3. Vrlo sličnan utisak je i na mene ostavila LRP micelarna, dobro čisti a nežna je prema koži :) Ipak, na prvom mestu je i dalje roze Bioderma, mada joj je za petama LRP :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraću da probam Bioderminu onda :D I Mixinu i Afroditinu, sve! :D

      Delete
  4. Najdraža micelarna ♥
    Stvarno je izvrsna, a te akcije 1+1 gratis su izvrsne, kad bude opet, opet ju uzimam :)

    ReplyDelete
  5. I ja, i ja :) Do tad ću da isprobam još neku iz drogerijskog ranga. :)

    ReplyDelete
  6. I ja sam koristila L'orealovu i mislila sam da se samo meni uzasno brzo trosi :D
    Ova se cini super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D otvor na bočici je dosta velik pa je teško kontrolisati količinu proizvoda, a i militraža nije baš velika :D

      Delete
  7. Jeste jako dobra micelarna. Opsednuta sam njima, i isprobala sam skoro sve koje se mogu pronaći kod nas. Ovu bih poredila sa Vichy micelarnom. Obe su mi bile jednako dobre. Moja omiljena je Rilastil, pisala sam o njoj kao o nečemu najboljem u rangu micelarnih voda, što sam do sad koristila. Malo je skuplja, ali je meni isplativa jer se mnogo sporo troši. Trenutno koristim Lierac, u kombinaciji sa Nuxe, i naravno Rilastil :)
    Daj mi micelarnu i ja sam srećna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha i ja ih baš volim :D sad koristim Bioderminu i ne znam ipak mi je LRP bolja :D Rilastil nisam probala i ne znam šta čekam :D

      Delete
  8. Super post! Svidja mi se tvoj blog. :)

    https://dajanaerd.wordpress.com

    ReplyDelete

smile :)

smile :)

Search

Instagram