Zimska nega: Najbolje kreme za ruke

15:34

Od svih kozmetičkih proizvoda mislim da kreme za ruke najmanje volim, valjda jer su mi najpotrebnije pa su od malena trčali za mnom i trackali me. Zato imam traume. :D Preživeću sa osećajem suve kože pre nego sa osećajem masog sloja na koži. Probala sam ih baš puno i retko koja mi se dopala, pa sam odlučila da sa vama podelim moje omiljene tri kreme za negu ruku u zimskom periodu. 



Nuxe Reve de Miel

Krenuću sa Nuxe Reve de Miel kremom o kojoj sam već pisala detaljno na blogu. Nju volim i tokom toplijih dana, ali je pogodna za zimu jer ostavlja tek primetni, blagi film na koži koji super štiti kožu tokom hladnih i vetrovitih dana. Nje se i dalje držim kada je dnevna nega u pitanju. Detaljniju recenziju možete pročitati u ovom postu: Recenzija: Nuxe Reve de Miel

The Body Shop Hemp

The Body Shop Hemp krema za ruke je zuzetno hranjiva. Bogata je uljem kanabisa kao i ricinusovim uljem, te je miris veoma intenzivan. Meni on ne smeta, ali ako ne volite intenzivan miris koji prirodna ulja imaju možda vam se neće dopasti. Krema je guste, kremaste strukture. Lako se razmazuje i realtivno brzo upija, ali ostavlja klizav sloj na koži zbog čega nije baš pogodna za dnevnu upotrebu. Zato volim uveče pred spavanje da je namažem u debljem sloju, koža je preko noći upije i ujutru se budim sa neverovatno mekim i nežnim rukama, bez suvih i ispucalih delova. Koža zaista deluje preporođeno.

Dr. Scheller Calendula

Dr. Scheller Calendula krema na bazi nevena bogata je vitaminom A i E. Veoma je guste teksture, više podseća na melem nego na kremu. Predivnog mirisa koji se dugo zadržava na koži. Krema je veoma gusta i hranjiva. Jako mala količina je potrebna da dubinsku negu. Upija se relativno brzo ukoliko ne preterate sa količinom. Ako preterate trebaće joj malo duže da se upije ostavljajući blagi lepljivi film na koži. Zato i nju volim da korisim uveče, u debljem sloju. Do ujutru se sve upije, a koža bude neverovatno nahranjena, nežna i bez suvih delova. Ono što mi se posebno sviđa jeste što koža ostane nahranjena tokom celog dana pa nemam potrebu ponovo da mažem (sreća, sreća, radost! :D). Odlično neguje i zanoktice. Pored jako dobrog sastava, krema je veoma pristupačna, cena je oko 300 dinara. Nažalost kod nas je nisam nigde videla, svoju tubicu sam uzela u Hrvatskoj u Mulleru. Ako se nađete u prilici obavezno je uzmite, ovo je definitivno jedna od mojim omiljenih krema za ruke koja savršeno radi posao, čak iako imate ozbiljnijih problema sa kožom.




Koje je vaša omiljena krema za ruke?

You Might Also Like

4 comments

  1. Kreme za ruke do pre godinu dana skoro da nisam ni koristila, a sada ih imam 3 ili 4 :D TBS Hemp je divna, ne toliko mirisom koliko negom, što je ipak bitnije :) Za dnevna mazanja fine su mi i L'occitane, a i Caudalie - ona prema opisu dosta podseća na ovu Nuxe, pa eto preporuke za nju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Feeluniqueu uvek šmekam set Caudalie krema za ruke i labelo, al nikako da ubacim u korpu. Valjda jer i dalje ne volim baš kreme za ruke, a sad ih imam 5 :O pa stvarno nema smisla hahaha :D

      Delete
  2. Ja najviše volim L'occitane sa karite maslacem, ali htjela bi isprobati ovu Nuxovu :)

    ReplyDelete
  3. Svi toliko hvale L'occitane a ja još nisam bila u prilici da ispobam, moraću što pre. :D

    ReplyDelete

smile :)

smile :)

Search

Instagram