Recenzija: Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil šampon

14:11

Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil je relativno nova linija za negu kose, a sastoji se od preparata za negu za različite potrebe kose: Oxygen & Moisture - za hidrataciju i volumen, Youthful Vitality - za obnavljanje i gustinu, kao i Pure Care Dry Oil koja je namenjena beživotnoj i suvoj kosi.
Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil šampon
Danas vam pišem o Pure Care Dry Oil šamponu za kosu koji me je odmah oduševio. Kod hrvatskih blogerki (kod njih je ova linija proizvoda mnogo ranije stigla) sam čitala hvalospeve o maski za kosu iz ove linije, a onda sam iz razdoznalosti odlučila da probam šampon (jer, gle čuda, kod nas nisu uvezli masku za kosu).

Šampon je guste teksture, boje meda. Jako mala količina je potrebna za jedno šamponiranje jer je veoma koncentrovan i odlično peni, tako da će vam dugo trajati.

Kosu jako lepo očisti, a da je pri tome ne isušuje dodatno. Takođe je blag i prema koži glave što je meni najbitnije. Ono što me je najviše oduševilo jeste stanje kose nakon pranja – ona je veoma meka i sjajna, toliko da uopšte nemam potrebu za balzamom ili nekom maskom za kosu. Posle korišćenja ovog šampona na vlažnu kosu nanesem neko od ulja za kosu i nemam nikakvih poblema za rašćešljavanjem. Bojala sam se da će možda otežati kosu s obzirom da je namenjen suvoj kosi, ali to nije slučaj.
Lepo čisti, ne isušije, ne otežava kosu, pri tome je čini mekom i sjajnom – sve što mi treba od jednog šampona. To ga čini ubedljivo najdražim drogerijskim šamponom koji sam probala.
Jako mi je žao što maska nije dostupna kod nas. Kao ni Oxygen Moisture Root Boost koji mi je omiljeni sprej za volumen kose. U planu mi je da probam još i šampon i masku iz Oxygen Moisture linije, pa vam javim utiske.
Cena je oko 550 dinara u Lilly drogerijama.
Da li ste vi probali nešto od proizvoda iz Dove Advanced Hair Series linije? Kakvi su vaši utisci?



You Might Also Like

2 comments

  1. Ne probah još ništa, a baš sam skoro gledala da uzmem sprej za volumen (sećam se da si ga uvrstila u svoje favorite :)), ali ne nađoh ga... baš je šteta što ne uvoze cele kolekcije :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf... sva sam srećna otišla da uzmem sprej i NEMA... ne znam, ne razumem čemu te polovične kolekcije...

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram