theBalm Manizer Sisters Recenzija + GIVEAWAY

20:11

TheBalm  Mary – Lou Manizer mi je već dugo na listi želja. U pitanju je jedan od najpoznatijih highlightera i favorit među blogerima već godinama. Krajem prošle godine theBalm je izbacio limited edition paletu Manizer Sisters koja sadrži njihova dva najpoznatija highlightera Mary – Lou Manizer i Cindy – Lou Manizer, kao i bronzer Betty – Lou Manizer. 


theBalm Manizer Sisters

Mary – Lou Manizer je prelep highlighter boje šampanjca. Licu daje svež i zdrav izgled. Može da se nanese i malom sloju i izgleda prirodno, a može i da vam da sjaj vidljiv iz svemira. Izbor je na vama. :)
Cindy – Lou Manizer je rozikasto breskvasta nijansa koja se može korititi kao rumenilo ukoliko ste svetlije puti ili kao dodatak rumenilu koje već koristite ako ste tamnije puti. 
Betty – Lou Manizer je bronzer sa puno šimera u sebi i mislila sam da će izgledati previše sjajno i šljokičavo da bi se koristio kao bronzer, ali me je prijatno iznenadio. Jako se lepo blenda i licu daje prelep osunčani izgled. Super je i kao senka za oči. Ukoliko ste preplanulog tena lepo izgleda i kao highlighter kada se pomeša sa Mary – Lou Manizer nijansom.



Sve tri nijanse su super pigmentovane, jako lepo se blendaju i slažu se jedna sa drugom. Na licu stoje jako dugo, uprkosi ovim vrelim letnjim danima. 


Paleta je super prilika da se probaju sva tri proizvoda iz kolekcije po ceni koja je dosta pristupačnija nego da se kupuje svaki od ovih proivoda posebno.

theBalm je poznat po svom jedinstvenom i prelepom vintidž pakovanju. Čvrsta kartonska kutija visokog kvaliteta veoma je praktična za putovanja. 



Zaista odlična paleta! Od mene ima sve same pohvale!

Na žalost theBalm kozmetika nije dostupna u Srbiji. Poslednji dan u Zagrebu sam slučajno na FB stranici Martimex parfimerije videla da imaju na sniženju upravo ovu paletu i to 70% pa sam odlučila da pokušam da je nabavim, iako su svi komentarisali da je već rasprodato. 
Prodavačica me dočekala sa rečim “Imate sreće, pre sat vremena smo dobili novu turu i ostalo je još svega nekoliko paleta. Skoro nisam videla ovakvu pomamu za nekim proizvodom kao za ovom paletom!” 
A kad sam ja imala sreće, odlučih da sreću podelim i sa vama pa sam odmah ugrabila dve palete. :)

GIVEAWAY


Najviše sreće u theBalm Manizer Sisters nagradnoj igri imala je Zorica Djurdjevic

Ostalima hvala na učešću i uskoro se igramo ponovo !  













TheBalm Manizer Sisters paleta može biti vaša. Sve što treba da uradite: 

1. Like na moju FB stranicu: Nikolina recommends 
2. Podelite OVAJ  post na vašem FB profilu (public/javno, kako bih mogla da vidim)
3. U komentarima na FBu ispod OVOG posta tagujte drugaricu koju bi ova paleta obradovala. 

Igramo se dve nedelje, do 10. Avgusta, kada ću putem  random.org izabrati pobednicu.

Giveaway je otvoren za sve čitaoce iz Srbije. Ukoliko imate nekoga u Srbiji na čiju adresu bih mogla da pošaljem paket – slobodno se prijavite. 



Srećno! 



You Might Also Like

2 comments

  1. Super su :) Mene je i samo pakovanje totalno kupilo :)

    ReplyDelete

smile :)

smile :)

Search

Instagram