Kiko cosmetics new in + Mini Giveaway

17:40


Kiko cosmetics je italijanski brend koji je u beauty svetu sve popularniji. U svojoj ponudi ima na desetine različitih proizvoda, od karmina, senki, pudera, do četkica za šminkanje i različitih preparata za negu lica, plus često u ponudi imaju nove limitirane kolekcije. Ono što ih odlikuje pored veoma velike ponude proizvoda jesu i veoma pristupačne cene, dobar kvalitet, kao i česta sniženja.

Upravo tokom jednog od njihovih sniženja sam poručila nekoliko proizvoda sa njihovom zvančnog sajta www.kikocosmetics.com/.


Imala sam priliku njihove lakove i ranije da probam, tako da sam znala da su odlični. Trebalo je "samo" da odlučim koje nijanse želim. Bilo je teško kontrolisati se jer su bili sniženi na 1€. 
Njihov karmin je drugarica hvalila pa sam morala da uzmem jedan da probam. A Long lasting stick senke su dosta hvaljene u blogozajednici pa sam morala da zadovoljim radoznalost. 
U nastavu teksta pročitajte utiske o ovim proizvodima.

Kiko Long Lasting eyeshadow stick 05 Rosy Brown, 04 Golden Chocolate


Što se senki tiče izbor je pao na nijansu 05 Rosy Brown jer je navodno dupe za mnogo skuplju (čitaj 3 puta, a sa sniženjem 6 puta!) By Terry Ombre black star u nijansi Misty Rock. A kako već jako dugo želim tu By Terry senku odlučih da je ovo super prilika da isprobam nijansu i vidi da li mi se zaista sviđa toliko. Nijansa 04 Golden Chocolate je takođe bila na sniženju, a delovala mi je kao odlična opcija za brzi smoky eye efekat.


Senke su odlične pigmentacije, zaista lepe kremaste strukture. Lako se nanose i lepo blendaju. Na mojim masnim kapcima ne stoje dugo, ali uz neku bazu za senke će izdržati celo radno vreme. Super su se pokazale i u ulzi ajlajnera. Ukoliko nemam vremena i u žurbi sam uglavnom posežem za jednom od ove dve senke jer su zaista lake za rad i uz malo truda daju super efekat.


Mat karmin Unlimited stylo u nijansi 013 je za mene savršena svakodnevna nijansa. Ako ne znam šta bih uvek posežem za njim. Ide mi uz štagod da imam na očima. Kremast je, odlično pigmentovan i veoma lagan i prijatan na usnama. Jedino što u ovom zimskom periodu malo više isušuje usne, ali to rešim tako što ispod njega nanesem balzam (Nuxe Reve de miel) ili neku kremastiju olovku za usne. Definitivno jedan od meni najdražih karmina koji je uvek sa mnom.

Kiko Unlimited Stylo karmin 013
Lakovi su jedni od boljih koje sam probala  što se tiče teksture, pigmentacije, dugotrajnosti. Pogotovo ako se uzme u obtir činjenica da su na sniženju 1 evro stvarno ne možete pogrešiti sa njima. Ne znam kojom logikom sam izabrala sve letnje i prolećne nijanse a naručivala sam jesenas, al dobro, svakako su nijanse koje najčešće nosim. 

Kiko Nail Lacquer 345, 510, 281, 357
Sve ovo sam naručila sa njihovog zvaničnog sajta. Ali smo drugarica i ja zajedno naručivale. Pa kad se iznos skupio poštarina je bila nešto minimalna, negde oko 1 evro ili čak besplatna, sad se više ne sećam. A da bismo izbegli našu carinu naručile smo da nam stigne u Hrvatsku. Dakle dosta cimanja, ali nije nam bilo hitno, a htele smo da iskoristimo sniženje koje su tad imali. 

Karmini su na sniženju bili oko 4€, dok im je redovna cena oko 7€. Senka su bile snižene sa 7€ na 3€. Dok su lakovi bili sniženi sa 3€ na 1€.

I za kraj malo nagrađivanje! :) 


Za vas sam u korpu ubacila Unlimited stylo karmin u nijansi 08 Pearly Strawberry Pink kao i Long lasting stick senku u nijansi 05.


Sve što je potrebo da uradite kako biste učestovali u ovom nagrađivanju:

1. Like na moju FB stranicu: Nikolina recommends 
2. Zapratite me na Instagramu: @nikolina_recommends
3. U komentarima na FBu ispod OVOG posta ili na Instagrau ispod OVE fotografije tagujte drugaricu koju bi ovaj poklon obradovao. 

Igramo se nedelju dana, do 12. januara, kada ću putem  random.org izabrati pobednicu.

Giveaway je otvoren za sve čitaoce iz Srbije. Ukoliko imate nekoga u Srbiji na čiju adresu bih mogla da pošaljem paket – slobodno se prijavite. 


Srećno! 


You Might Also Like

7 comments

  1. sve je prelepo ali ovaj lak u nijansi 510 cinimi se, ona lila boja je SAVRSENSTVO, blog ti je extra samo tako nastavi...pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da, njega najčešće i lakiram. :) Hvala puno na lepim rečima!

      Delete
  2. Jaoo nisam znala da Kiko proizvodi mogu da se narucee! Super sii :-)

    ReplyDelete
  3. Hvala ti na preporuci. Sve pohvale za post. :)

    ReplyDelete
  4. izgleda fantastično :)

    ReplyDelete

smile :)

smile :)

Search

Instagram