Recenzija: Maybelline Color Drama olovke za usne

12:00

Svaki put kad sam ušla u Lilly šmekala sam Maybelline Color Drama olovke za usne i trebalo mi je baš dugo da se odlučim da ih kupim i da izaberem boju. Čitala sam dosta pohvala na internetu i cena je super, al' sam i dalje bila skeptična. Al' naravno da sam poklekla, bilo je samo pitanje dana. :D Uzela sam prvo jednu, a sledeći dan odmah otišla i po drugu. :D


Olovke su deo Maybelline-ove  Color Drama kolekcije koja je njihova jeftinija linija proizvoda. Cena od 250 dinara je zaista pristupačna. Mogu se naći u svim Lilly drogerijama.

Kraće nego standardne olovke za usne ali su dosta deblje, pa će vam biti potreban poseban zarezač za njih. Vrlo su praktične i staju u svaki neseser. Samo budite pažljive i dobro ih zatvorite. Meni se jedna otvorila, ali srećom nije napravila neki veći nered. :)

Što se tiče izbora boja, dolaze u 10 različitih nijasni (kako kaže internet) mada se kod nas ne mogu naći sve (ništa novo je l' da?). Neutralne i rozikaste boje ne volim, kod crvenih nijansi sam baš izbirljiva, tako da su mi preostale tamnije, ljubičaste nijanse. Izbor je pao na Pink so chic - zagasito ljubičastu nijansu i Keep it classy koja je nešto svetlija od boje vina.




Što se tiče teksture veoma su prijatne i lako se nanose. Veoma su pigmentovane, pa za precizno nanošenje moraju biti dobro zaoštrene. Ne bih rekla da su potpuno mat, ali ni kremaste, nešto između. Ne isušuju usne uopšte. Pink so chic čak izgleda malo i sedefasto na usnama, ali nema šljokica u sebi. S obzirom na teksturu, dosta su postojane. Neće ostati na usnama posle jela, ali nekoliko pića će preživeti.
Sve u svemu ja sam zadovoljna kvalitetom s obzirom na cenu. Nisu moj izbor za neki bitan događaj ili izlazak, al za svaki dan svakako. 

You Might Also Like

0 comments

smile :)

smile :)

Search

Instagram