Omiljeni karmini i lakovi u 2014. godini

18:35

Ovo su definitivno karmini koje sam najviše nosila ove godine i koji se najčešće mogu naći u mojoj tašni.




Bourjois Rouge Edition Velvet  (nijansa 06 Ping Pong) – ovog leta sam definitivno najviše nosila upravo ovaj ruž. U pitanju je intenzivna fuksija nijansa hladnog podtona, vrlo upečatljiva. Odlična pigmentacija, kremaste teksture koja je jako prijatna na usnama, precizan aplikator što olakšava nanošenje. Veoma je dugotrajan, od ova tri rekla bih da ovaj najduže izdrži na usnama.

Wet 'n' Wild Megalast ruž (nijansa 908 Sugar Plum Fairy) – divan ljubičasti ruž. Savršen za jesen i zimu, mada sam ga ja nosila i leti uveče. Rekla bih da je u pitanju više polu—mat ruž, pa ne isušuje toliko usta kao neki mat ruževi. Lako se nanosi, prijatan je, relativno dugotrajan na usnama, pigmentovan, ostavlja malo traga na usnama kada se skine, što se meni sviđa. Velika mana mu je loše pakovanje, poklopac zna da ogrebe karmin i uvek je umuljan, što se vidi i na fotografiji.

MAC (nijansa Diva) – najsavršenija nijansa bordo ruža! Odlična pigmentacija – jedan sloj i spremni ste, veoma prijatan na usnama iako je mat. Postojanost je odlična, stoji na usnam i pored pića i jela. Idealan za jesen i zimu, al ne znam kako ću mu odoleti celo proleće i leto. :D 




Lakovi koje sam najviše nosila ove godine: Barry M Gelly Hi Shine (Blueberry, Papaya), Maybelline Colorama ( 214 –Mint, 15 – Crvena), Essie (Summit of style) novi u mojoj kolekciji al od kako sam ga kupila stalno ga mažem, makar samo na jedan nokat :D i naravno ni jedno lakiranje ne može da prođe bez najsavršenijeg nadlaka Seche Vite
Iako sam ranije uvek nosila tamnije lakove, crne, teget, bordo, ove godine su me ipak svetlije nijanse više oduševila. I naravno ništa bez šljokica. :D

Ovo je ukratko spisak najčešće korišćenih proizvoda, u nekom narednom periodu će verovatno usledeti i detaljnija recenzija nekih od pomenutih proizvoda, kao i spisak omiljenih kozmetičkih proizvoda u 2014. godini. :)

Koji su vaši omiljeni karmini i lakovi bili u 2014. godini?


You Might Also Like

0 comments

smile :)

smile :)

Search

Instagram