Omiljeni kozmetički preperati u 2014. godini

18:21

Danas vam pišem o proizvodima za negu lica, tela i kose koje sam otkrila u 2014. godini i koji su me potpuno oduševili.


The Body Shop Camomile Silky Cleansing oil – ovo ulje me je veoma prijatno iznenadilo. Bojala sam se da neće odgovarati mojoj kombinovanoj do masnoj koži, ali posle mnogobrojnih pozitivnih recenzija na internetu morala sam da ga kupim. :D I nisam požalila ni u jednom momentu! Odlično skida šminku i ostavlja lice nežno, čisto i glatko.  Dovoljna je jedna pumpica, eventualno dve, zavisi koliko šminke imam, da rastopi svu šminku i ukloni je. Tekstura je veoma lagana i prijatnog mirisa. Nanosi se na suvo lice, tako što se utrlja dok se šnimka ne rastopi, zatim pokvasim ruke i polako utrljam. Ulje se u dodiru sa vodom pretvori u emulziju bele boje koja se jako lako ispira mlakom vodom. Meni je ovo definitivno najbrži, najefikasniji i najjednostavniji način skidanja šminke. Posle ovog koraka, očistim lice i nekom umivalicom. Osim posle burne noći i izlaska kada sam previše lenja za dodatni korak. :D Ali nisam primetila da to ostavlja bilo kakve posledice na koži, ne izaziva akne niti začepi pore.


The Body Shop Tea Tree Cool and Creamy Wash – znate one dane kada ustanete i osećate se nekako masno i prljavo? :D Ne znam za vas, al mene definitivno muče takva jutra, pogotovo u PMS-u. Prvo za šta posegnem u kupatilu je upravo ova TBS umivalica. Ne znam šta me više oduševljava - miris, tekstura ili učinkovitost ovog proizvoda. Miris je veoma intezivan, ali prijatan, osvežavajući i mint. Sama umivalica je bele boje, gusta i kremasta. Dovoljna je mala količina da lepo očisti lice. Dok se umivate imate onaj škripući osećaj čistoće, ali super je što ni malo ne isušuje kožu. Lice ostavlja sa osećajem  sveže, super očišćene kože. Ubedljivo najomiljenina umivalica koju sam ikad probala! :) Meni je drugarica donela iz Nemačke, tako da je štedim i koristim samo za vreme tih „masnih dana“ i svaki put me hvata panika da neće izdržati do njenog sledećeg odlaska u Nemačku. :D

Mali saveti: izbegavajte područije oko očiju. :)



First Aid Beauty Facial Radiance Pads – moj prvi susret sa hemijskim pilingom. FAB Facial Radiance Pads sadrže AHA kiseline čiji je zadatak da ostave kožu svetlom, blistavom i mekšom, što ovi tuferi upravo i čine. Tanki tuferi su natopljeni sasvim dovoljno i zapakovani u čvrstu plastičnu kutiju. Imam ih više od mesec dana, a i dalje su vlažni kao i prvog dana kad sam ih otvorila. Ja sam prezadovoljna, jer kožu jako lepo  toniraju i očiste i daju osećaj svežine. I što mi je najvažnije - umanjili su nakupljanje sebuma u proširenim porama. Posle njih nanosim serum i kremu koji se mnogo brže i lepše upiju nego inače. Super je i to što su bez alkohola i parabena, veoma su nežni prema koži lica, pa su pogodni i sa osetljivu kožu.

Dove Oxygen Moisture Root Lift Spray – kad se radi o preparatima za kosu malo sam manijak i volim sve da isprobam. :D Imam prirodno ravnu i zdravu kosu ali tanku, beživotnu i slepljnu na temenu. Kada sam bila u Zagrebu ugledala sam na policama u Mulleru ovaj Dove sprej i odmah ga uzela čim sam pročitala Root lift. :D Kada su proizvodi za volumen u pitanju uvek sam malo skeptična, ali ovaj me je razuverio. Ako očekujete wau ekefat nećete ga dobiti. Ali vidna razlika je primetna. Mojoj beživotnoj kosi da malo živosti i volumena, čak i drugog dana. Pumpica je jako dobra što olakšava ravnomerno nanošenje. Sprej nanosim na polu osušenu kosu, malo utrljam rukama i osušim fenom, četkajući kosu na gore. Kosa zaista izgleda lepše i življe nakon nanošenja ovog spreja. Jedina mana je miris koji je malo hemijski, ali vrlo brzo po nanošenju nestane tako da nije strašno. :)

Biobaza Harmony bademovo mleko za telo – kada je u pitanju nega tela tu sam lenja kao niko. :D Em imam osetljivu kožu i problema sa kožom od rođena pa ne volim svašta da stavljam na nju i da eksperimentišem. O Biobazinom Harmony mleku za telo sam čitala kod hrvatskih blogerki i prvo što me je privuklo je činjenica da se radi o liniji prirodne kozmetike, bez veštačkih boja, parfema i parabena. Odmah ću da kažem da je ovo moj holy grail proizvod! :D Mleko je kremaste teksture koja je jako lako nanosi i razmazuje. Ne volim mleka za telo koja su previše gusta, pa ostavljaju beli trag i treba vam vremena da ga utrljate, a ne volim ni one koji su previše tečni, pa imam utisak da apsolutno ništa dobro ne čine koži. Ovo mleko za telo je tačno između, ni previše gusto ni previše retko, divna kremasta nežna struktura. Upija se jako brzo, ne ostavlja masni trag, a kožu čini baš lepom i nežnom. Divnog je citrusnog mirisa sa podtonom badema što je dodatni plus, jer ne volim proizvode sa jako teškim zagušujućim mirisom. Apsolutno nikakvih zamerki nemam kada je ovaj proizvod u pitanju. :)

Ono što je zajedničko svim ovim proizvdima i što im je mana jeste što ne mogu da se nađu u Srbiji. Al snađe se čovek uvek. :D The Body Shop proizvode mi donosi drugarica iz Nemačke, Biobazu i Dove možete naći u Hrvatskoj u DM-u i Muller-u, a First Aid Beauty možete naručiti na Feelunique-u.


You Might Also Like

0 comments

smile :)

smile :)

Search

Instagram