Favorit marta meseca: Bourjois Healthy Balance Unifying puder

17:37

Imam (iritantno) masnu T zonu pa sam stoga stalno u potrazi za matirajućim puderima. Prvo sam koristla Max Factor Creme Puff, zatim Rimmel Stay matte puder kojim nisam bila oduševljena. Posle sam se vratila na Max Factor, koji je na moje veliko iznenađenje počeo da oksidira na mojoj koži, baš veliko razočaranje. Sledeći na spisku želja je bio upravo Bourjois Healthy Balance puder, te sam iskoristila 20% popusta u Jasmin parfimerijama i kupila ga konačno.


Bourjois obećava puder koji daje mat završnicu sa prirodnim zdravim sjajem i sve to treba da traje 10 sati.

Iako u kolekciji ima samo 4 nijanse, meni najsvetlija nijansa 52 Vanille super odgovara. Ne ostavlja previše boje na licu, niti ima veliku moć prekrivanja, ali zato super matira i setuje korektor i puder. Ukloniće sav masan sjaj, ali će se kroz njega ipak nazirati prirodni sjaj kože. Upravo zbog toga mislim da je pogodan za sve tipove kože, jer suvu kožu neće dodatno isušiti niti naglasiti suve delove, a masnu kožu će držati pod kontrolom. Divne je svilenkaste teksture. Jako lepo seda na kožu i ne izgleda ni najmanje brašnjavo na licu. Traje nekoliko sati, otprilike 4 do 5, pre nego što se koža opet prosija, tako da će ponovno nanošenje biti potrebno. Nekome sa normalno kožom će sigurno držati i duže.


Pored toga pakovanje je odlično. Čvrsta kompaktna i tanka kutijica. Lepo klikne što je bitno da se proizvod dobro sačuva. Super je što ima i dobro ogledalo tako da je praktičan za putovanja.

Plus ima predivan suptilan voćni miris. Ne oseti se na koži, ni prilikom nanošenja, al ja ga uvek malo njušnem pre upotrebe. :D

Sve u svemu prezadovoljna sam ovim puderom i zaista je opravdan hype koji je nastao oko njega kod stranih blogerki.

Koji je vaš omiljeni puder u kamenu?


You Might Also Like

2 comments

smile :)

smile :)

Search

Instagram