Kallos Silk maska za kosu

12:55

Kallos Silk masku za kosu sam dobila kao poklon za rođendan. Poslednjih dana me je nekoliko drugarica pitalo kako sam zadovoljna sa maskom, pa sam odlučila da podelim utiske i sa vama.


Kallos cosmetics spada u vodeće proizvođače profesionalne nege kose i tela u Mađarskoj i Rumuniji. Moram priznati da pre nego što sam dobila masku nisam ništa čitala ni znala o njima, niti sam ih negde videla. Drugarica kaže da je masku našla u lokalnoj prodavnici u Futogu kod čoveka koji donosi stvari iz Mađarske. Možete ih pronaći i na pijaci.

Naravno, masku sam odmah isprobala pri sledećem pranju kose. Nisam ništa posebno očekivala od nje. Kako moje iskustvo sa sličnim kilogramskim maskama (tipa Serical maskama) nije bilo ništa posebno, mislila sam da je ovo još jedan od proizvoda istog tipa. Doduše, lep, jednostavan rozi dizajn sa srebrnim me je odmah privukao. (Slaba sam na dobar dizajn :))

Kallos maske nemaju zanimljiv ni slatkasti miris, mene podseća malo na miris omekšivača za veš jer je dosta osvežavajući i prijatan. Dosta je gušća i kremastija od malo pre pomenute Serical maske. I na moje veliko iznenađenje super obavlja posao!


Kallos Silk maska je sa maslinovim uljem i proteinima svile. Namenjena je suvoj, osetljivoj i beživotnoj kosi. Obećava da kosi vraća živost, sjaj i fleksibilnost. Preporučuju da se nanese na opranu kosu prosušenu peškirom i ostavi da deluje 5 minuta, potom se ispere.

Moja nije suva, al je svakako beživotna. Dugačka je, ravna, ne farbam je, ne feniram je, ne peglam je tako da nije ni oštećena. Najveći problem je što mi je vlas veoma tanka što znači da se jako mrsi i da nedostaje volumena. Ono što je meni bitno kod preparata za kosu jeste da kosu neguje, a da je pri tome ne otežava, da je dodatno ne masti i da mi olakšava raščešljavanje. Ova maska upravo to i radi. Kosa bude zaista mekana, sjajna i dosta lako se raščešlja, a da pri tome nije slepljena. Nisam primetila ni da mi dodatno masti kosu.

Ne mogu reći da je najbolja maska koji sam ikad probala, ali je i više nego dobra. Meni nedostaje neki lep sladunjavi miris koji bi ostao i posle sušenja kose. 
Ako uzmemo u ozbir cenu od oko 300 dinara, ova maska se i te kako isplati.  Pakovanje sadrži 1000 ml i trajaće vam sigurno mesecima.

Sastav: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Parfume, Sericin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone,  Methylisothiazolinone.

Da li te vi probali neku od Kallos maski za kosu? Kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

2 comments

  1. Već odavno razmišljam da poručim ove maske, sad ću to definitivno uraditi jer kao što reče isplati se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deluje mi nemoguće za te pare neći bolju masku. :)

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram