Omiljeni letnji karmini

13:18

Da mi je neko pre dve godine rekao da ću nositi karmine i to još jarkih boja rekla bih mu da je lud. :D A eto mene danas sa postom o mojim omiljenim letnjim karminima, a nijedan nije nude. 


Prvo mi je bilo neverovatno da ću nositi bilo šta svetlije od Rimmel Kate Moss 107 (link), a onda sam posle čitave pomame na blogovima o Bourjois Rouge Edition Velvet karminu u nijansi 06 Ping pong na usne prvi put stavila, ni manje ni više, nego drečavo rozi karmin. Ono što me je privuklo jeste specifična nijansa roze boje sa hladnim podtonom. Kvalitet je odličan, veoma lagana kremasta tekstura koja se brzo suši i postaje mat. Neverovatno je postojan i ne isušuje usne jako. Malo maskare i ovaj karmin su sasvim dovoljni za večernji letnji make up.

O oduševljenju  Sephora Cream Lip Stain karminima sam već pisala (klik). Pigmentovani, postojani i neverovatno prijatni na usnama. Nijansa 03 Strawberry Kissed je odlična za sve one koji ne žele baš rozi karmin, a ne mogu da pronađu odgovarajuću nijansu crvene, jer je ovo upravo nešto između. 


Prvo nisam verovala da ću nositi crveni karmin a onda sam završila sa narandžastim. I obožavam ga! :D Za razliku od ostalih MAC mat karmina, Lady Danger je dosta kremastiji, manje isušuje usne, a opet je postojanost na nivou MAC-ovih mat karmina. Bojala sam se da se neću usuditi da ga nosim, al već posle prvog nanošenja sam se oduševila. Narandžast, a dovoljno taman da nije too much. Volim da ga kombinujem sa MAC Russian red, kako bih dobila savršenu nijansu između crvene i narandžaste.

Essence olovke za usne obožavam! Jeftine, kremaste, postojane! Pored već svima omiljene 06 Satin mauve, najčešće koristim 15 Honey Berry. Tamno roza nijansa sa malo ljubičastog podtona. Upravo ona je najčešći izbor kada se šminkam za posao. Letnja, vesela, a opet ne previše upadnjiva i drečava. 

L-R: Essence 15 Honey Berry, Bourjois Rouge Edition Velvet 06 Ping pong, Sephora Cream Lip Stain 03 Strawberry Kissed, MAC Lady Danger

Koji su vaši omiljeni letnji karmini? :)

You Might Also Like

2 comments

  1. I ja nisam bila ljubitelj jakih boja na usnama sve do skoro, a sad... samo takve ruževe gledam :) Swatch Sephora ruža mi se baš dopada :) I mislim da sam jedina koja nema još uvek ni jednu Essence olovku, vreme je da to ispravim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraš obavezno, stvarno su super. :) Sad se samo nadaj da ćeš uspeti da ih uloviš, jer su skoro uvek razgrabljene. :D

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram