Recenzija: Origins maske za lice (Clear Improvement i Drink Up Intensive)

21:11


Origins Clear Improvement maska i Origins Drink Up Intensive overnight maska su definitivno dve najpopularnije i najhvaljenije maske među beauty blogerkama i ljubiteljima kozmetike. Mislim da ne postoji  ni jedna strana blogerka koja ih nije spomenula i hvalila.
Meni su jako dugo bile na listi želja i konačno samo ih se dočepala pre nekoliko meseci, kada mi ih je drugarica donela iz Nemačke. 
Da li su stvarno tako sjajne?



Ovo je maska koja se preporučuje kao spas za sve suvokošce. Za razliku od većine maski za hidrataciju ova se ne uklanja sa lica posle nekog vremena, nego se ostavlja preko cele noći da deluje. Maska je bogata uljima koštice kajsije i avokada koji su tu da nahrane kožu, kao i Japanskim algama koje sprečavaju gibitak vlage. Miris kajsije je definitivno prisutan, ali je veoma lagan i osvežavajuć. Maska je kremaste teksture i veoma je nežna i prijana na kožu. Najviše volim da je nanesem u tanjem sloju, jer u malo debljem sloju treba duže da se upije i zna da bude malo lepljiva.

Ova maska je zaista odlična i zaslužuje sve pohvale. Jako je prijatna i ne daje osećaj težine na licu i pored veoma bogate teksture. Ujutru se budite sa hidriranom, nahranjenom i svežom kožom. Meni je prijala i u letnjim danima iako imam nešto masniju T zonu. U letnjem periodu jednom do dva puta nedeljno, dok je u hladnjim danima koristim malo češće. Mislim da bi bila sjajna za sve sa suvom i kombinovanom kožom, dok jedino masnokošcima možda ne bi prijala.


Omiljene maske za lice su mi za upravo maske čiščenje lica. Uvek sam u misiji na pronađem nešto što će dubinski očistiti proširene pore i rešiti moju kožu viška sebuna i svih nečistoća. Origins Clear Improvement  maska ubećava upravo to. Namenjena je svim tipovima kože, a formulisana bez parabena i sulfata. Na bazi je uglja i gline koji bi kao magnet trebali da izvuku iz kože sve nečistoće i toksine kao i štetne uticaje okoline, čineći kožu čistom, glatkom i izjednačenije teksture.

Tekstura je gelasta i veoma prijatna na kožu sa osećajem hlađenja. Preporučeno je naneti je u debljem sloju i ostaviti da se osuši 20 minuta, zatim isprati.

Ona se meni na licu ne osuši u potpunosti posle 20 minuta, a na delvima na kojima je suva zateže poprilično. Zbog svoje gelaste teksture jako se teško skida sa lice. Preporučila bih vam da je uklonite nekim peškirićem ili vlažnom maramicom.

Ne znam da li su moja očekivanja bila prevelika, ali meni ova maska ne radi apsolutno nikakva čuda na licu. Niti su pore čistije niti su sužene, niti je koža dobila neki vidljivi blistaviji sjaj. Ništa. Jedino što imate osećaj čistije i nežnije kože lica. 

Mnogo bolja i efikasnija mi je Sephora Mud masaka koju vam definitivno preporučujem ako imate problema sa začepljenim porama i nečistoćama na licu. Jer će zaista dubinski očistiti kožu i pore.


Clear Improvement definitivno neću ponovo kupiti dok Drink Up Intensive hoću. 
Kod nas ne mogu da se kupe, ali ih možete naći na Feelunique i Lookfantastic web shopovima.

Da li ste vi probali neku od ovih maski kakvi su vam utisci?

You Might Also Like

5 comments

  1. Neko vreme sam bila baš zagrejana za Origins maske i upravo oko ove dve sam se najviše dvoumila. A onda je lice došlo u neku čudnu fazu u kojoj je reagovalo na sve i svašta i odustala sam od eksperimentisanja... S obzirom da je ta faza daleko iza mene (kucam u drvo! :D) mislim da ću Drink Up Intensive ipak dati šansu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj evo ja sam sad s nekim užasnim osipom po licu, ničim izazvanim :/ i Drink Up je jedino što mi prija :)

      Delete
  2. Drink Up je, što se mene tiče, najbolja maska za dehidriranu kožu. Bez dvoumljenja. Posebno mi prija u ovom zimskom periodu. To je možda i jedina maska sa kojom vidim promenu na bolje na koži, bukvalno preko noći.

    ReplyDelete
  3. I ja je baš volim :) pogotovo sad zimi, skoro je svakodnevno koristim umesto kreme uveče.

    ReplyDelete
  4. Ja imam ovu sephorinu mud i ne bih je menjala ni zasta na svetu

    ReplyDelete

smile :)

smile :)

Search

Instagram