Trenutni favoriti: dekorativa

18:16

U prethodnom postu sam pisala o trenutnim favoritima kada je preparativa u pitanju, a danas su na redu dekorativni proizvodi.


Catrice SunGlow shimmering bronzer mi je super jer ima malo šimera u sebi pa ide odlično na preplanuli letnji ten. Inače nisam ljubitelj šimerastih bronzer i verovatno ga u zimskim danima neću koristiti, ali za leto je bio odličan izbor. Pogotovo ako ne koristite hajlajtere, s njim dobijete lep bronzani sjaj.

TheBalm Manizer sisters paleta je definitivno oduševljenje ovog leta (o paleti sam pisala u ovom postu) kao i MAC Strobe cream. Ukoliko volite hajlajtere ovo je mast have. MAC Strobe cream je odličan i kao podloga ukoliko imate suvu kožu, odličan je i kad se pomeša sa mat puderom jer mu da laganiju i prirodniju završnice, a sjajan je i kao hajlajter na vrhovima jagodica ukoliko volite prirodniji, suptilniji odsjaj na koži.

Bourjois Nude-ist, Sephota Strawberry Kiss, theBalm Honest

Kada su karmini u pitanju već duže vreme sam verna isključivo mat tečnim karminima. Znam da sam mirna kad ih stavim, da se neće razmazati i da neću morati svaki čas da ih popravljam. Sephora Cream Lip Stain je stari favorit, a nijansa 03 Strawberry Kiss je upečatljiva rozo-crvena nijansa za dane kada ne biste baš crveni karmin ali želite nešto bold na usnama. 
Ukoliko mi je trebalo nešto malo manje upadljivo i nude onda je moj izbor uvek Bourjois Rouge Edition Velvet u nijansi Nud-ist
TheBalm Meet  Matt(e) Hughes u nijansi Honest je moj iskorak iz zone komfora. :) Prvi koralni karmin u mojoj kolekciji i ljubav na prvo mazanje. Jedva čekam da stignu kod nas (priča se da stižu krajem septembra u Lilly drogerije :D) pa da uzmem još neku nijansu jer su stvarno odlični.

Benefit No pressure, NYX Bedroom eyes, Artdeco Benefit Sun-Soaked, Essence Gel eyeliner olovka

Kada su senke u pitanju posldnje vreme najčešće posežem za Benefit Creaseless Cream senkom u nijansi No pressure i Artdeco High Performance Eyeshadow Stylo u nijansi 22 Benefit Sun-Soaked. Ubedljivo dve najpostojanije senke koje sam ikad koristila. Jedine koje na mojim masnim kapcima izdrže ceo dan pred baze za senku. Ukoliko bih htela malo dramatičniji izgled, koristila sam NYX Prismatic senku i nijansi Bedroom eyes. odlično ide i sa Benefit i sa Artdeco senkom i tako traje ceo dan. Međutim sama na kapcima i nije baš postojana. Essence Gel eyeliner olovka u braon nijansi je pravo iznenađenje. Uzela sam je na sniženju za nešto manje od 150 dinara i stvarno je odlična olovka. Kremasta i veoma, veoma postojana.


Pudere skoro celo leto nisam koristila, a sad im se polako vraćam pa ćemo videti u narednom periodu da li će se neki proizvod izdvojiti kao poseban favorit. 

Revlon nam je konačno stigao u Lilly, a uskoro stiže i theBalm pa ćemo videti šta novo i zanimljivo imaju u ponudi. 

Koji su vaši trenutni favoriti kada je šminka u pitanju?


You Might Also Like

4 comments

  1. divni favoriti i post <3
    NYX Bedroom eyes mi se jako sviđa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelepa je :) pogotovo za ljubitelje bronzanih senki :D

      Delete
  2. Senke <3 Sve tri nijanse su prelepe. TheBalm ruž se čini divno pigmentovan... eto na šta obratiti pažnju kada nam stigne u Lilly :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su te meni najdraže nijanse, da se primetiti haha :D a theBalm ruževi su bombonica, jedva čekam još neku nijansu da ugrabim kad dođu u prodaju. :)

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram