Eveline 8 u 1 lak | Kako spasiti oštećene nokte?

13:52

Ako imate problema sa tankim noktima koji se listaju i pucaju Eveline 8 u 1 lak će vam sigurno rešiti probleme.


Eveline 8 u 1 lak za nokte obećava da će rešiti 8 problema: oštećenost, listanje, slabost, mekoću, krutost, tankoću, gubitak sjaja i neravne površine.

Uputstvo kaže da se lak nanosi 4 dana za redom po jedan sloj, potom se lak skine i proces ponovi. Već posle druge serije nanošenja trebalo bi da se vide rezultati.
Nemam običaj da lak koristim na taj način. Odradila sam samo jednu seriju, bila zadovoljna i nastavila da ga koristim kao bazu pri svakom lakiranju. Nokti su mi bolji, čvršći, površina je zaglađenija i dosta brže rastu. Pored toga odlično štiti nokte i sprečava da drugi lakovi ostave boju na noktima. Tako da mi nokti više nisu tako žuti posle crvenog laka ili zeleni posle plavog laka.
Meni se često desi da zakačim nokat i povredim ga (večita šeprtlja :D) i sa ovim lakom se zaista brzo oporave.

Jedina mana ovog laka je što u sastavu ima formaldehide, što može dodatno isušiti zanoktice i sam nokat. Ako imate problema sa suvim i krtim noktima bolje da zaobiđete ovaj lak. Moj savet je da posle lakiranja predeo oko nokta namažete hranljivom kremom ili nekim uljem. Ja uglavnom koristim maslinovo ulje, kad nisam previše lenja. :D Često uveče pred spavanje skinem lak, dobro hidriram nokte i pustim ih preko noći da se oporave malo, pa tek ujutru ponovo lakiram.

Lak je mlečno bele boje, posle prvog sloja je skoro providan skroz, ali posle dva sloja nokti već dobijaju tu mlečno beličastu boju. Jako se brzo suši i daje noktima lep prirodan sjaj.

Ne mogu da zamislim da prođe neko lakiranje bez ovog laka. Jako dugo traje,  imam ga više od dve godine, a tek sam na pola bočice.

Cena mu je oko 300 dinara i može se naći u DM i Lilly drogerijama.

You Might Also Like

2 comments

  1. E sad sam definitivno odlucila da ga kupim. Hvala ti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. :D Nadam se da ćeš biti zadovoljna. :)

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram