New In #Zagreb

11:22

Žalili su mi se da nisam pisala o tome šta sam sve kupila u Zagrebu, a želje se moraju ispunjavati. Sve proizvode sam do sada koristila, pa možete pročitati i prve utiske. Izbor u Zagrebu je zaista mnogo veći nego u Novom Sadu, a moj spisak poduži, evo šta sam na kraju pronašla i izabrala. 


Catrice nema kod nas pa sam jedva čekala da vidim šta sve imaju i izaberem nekoliko proizvoda da isprobam. 


Camouflage cream korektor (Ivory 010): odličan! Super pokriva podočnjake, stoji dosta dugo. Malo je suvlje teksture, pa sam počela da ga koristim i kao bazu sa senke, super je za moje masnije kapke. 
Absolute Eye Colour Mono Senka (400 My First Copperware party): jedva sam se odlučila za samo jednu, ostale su mi na listi želja još bar tri nijanse.  Super su pigmentovane, lako se nanose i blendaju. Postojanost im je dosta dobra.
Velvet Matt Smokey olovka za oči (020 Avokhaki): već druga po redu. Odlična olovka za svaki dan. Super je pigmentovna, kremasta, ali nije baš postojana. Svejedno jako je volim jer je taman dovoljna da da malo definicije oku, a da nije previše upadljiva.

MAC je bio najveći izazov, jer toliko toga želim a budžet baš i ne dozvoljava. 
Bio je težak izbor između karmina u nijansama Rebel, Plumpful, Flat out Fabolous i Heroine, al na kraju  je izbor ipak pao na najtamniji, na Rebel. Ostali nekom drugom prilikom.
Tražeći među testerima Teddy olovku za oči naletela sam na Prunella Eye Kohl i oduševila se. Boja je jako neobična, crno sivo ljubičasta. Na kraju sam, uz savet vrlo ljubazne devojke koja tamo radi, ipak uzela ovu jer ide uz sve moguće kombinacije.


Eveline Celebrities Eyliner: Oduševljena! Iako nisam obratila pažnju i greškom sam kupila braon umesto crnog, stvarno je odličan! Lako se nanosi jer je četkica savršene i dužine i savitljivosti. Mat je i stoji jako dugo na kapcima! Na kraju mi je ok i boja, jer je dosta tamna braon nijansa. Al jedva čekam da se dočepam i crnog. 


Wet 'n' wild Coloricon olovka za usne u nijansi Plumberry. Totalni promašaj. Uopšte ne mogu da je nanesem jer se odmah lomi i kruni.

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor: Ne mogu mu nikad odoleti, najviše zbog mirisa. Zaista odličan balzam koji kosu omekša, a ne oteža je.



Dove Oxygen Moisture Volumen Root Lift Spray: Taman sam privela kraju prethodnu bočicu. O njemu sam već pisala u godišljim favoritima. Stvarno odličan sprej sa sve koji muku muče sa beživotnom kosom.

Jeste li vi probali neki od ovih proizvoda? Imate li neki savet šta obavezno sledeći put da kupim kad budem u Zagrebu? :)

You Might Also Like

2 comments

  1. Jooj zavidim ti na svemu sto si kupila :D A pogotovo na Aussie :)

    ReplyDelete

smile :)

smile :)

Search

Instagram