Potrošeni proizvodi #1

18:47

Prazne ambalaže kozmetičkih proizvoda sam počela da čuvam tek skoro. Volim da čitam postove ovog tipa kod drugih blogerki, mislim da su vrlo korisni, jer kad neko potroši proizvod do kraja onda i ima realnu sliku i mišljenje o istom. U mojim postovima neće biti puno proizvoda jer ne volim da skupljam gomilu smeća i nemam gde sa njim. Plan je da ukratko prenesem utiske i da li bih proizvode opet kupila ili ne.

La Roche-Posay Hydreane Legere: lagana dnevna krema za osetljivu kožu koja dobro hidrira. Odgovarala mi je skroz i nije mi izazvala nikakve iritacije na licu. Mislim da bi mi više odgovarala za letnje dane zbog lagane teksture. Neću je opet kupiti, jer mogu naći jeftiniju kremu koja radi isti posao. Mada sam skoro našla u ladici tester ove kreme u Riche varijanti, sećam se da mi se jako svidela zato sam tester i sačuvala. Pa možda na jesen kupim Riche.

Garnier Moisture Match: volim ovu kremu i sigurno ću je opet kupiti. Sviđa mi je miris i osećaj svežine koji daje licu. Za zimske dane je previše lagana za mene, ali super će biti sad kad dođu topliji dani. Što se tiče efekta matiranja koji svi hvale, ja nisam primetila. Ni sat vremena, a ne nešto duže. Po tom pitanju mi je mnogo bolja Mixina Balancing krema, ali kod nje mi baš jako smeta miris.

Garnier BB crema Miracle Skin Perfector: previše masna za moju kožu. Iako lepo seda na lice i lepo ujednači ten, sa moje masnije kože jako brzo sklizne. Mešala sam je sa njihovom BB kremom za masnu kožu i tako je potrošila. Neću je kupovati opet. Sledeća na spisku takve vrste proizvoda mi je Bioten CC krema.

Himalaya Purifying Neem maska: imam je već dosta dugo, sporo se troši. Trebalo bi da pomaže u regulaciji izlučivanja viška masnoće, da čisti začepljene pore i sprečava pojavu akni. Nije radila apsolutno ništa od toga za moju kožu. Ali sam je potrošila koristeći je kao piling, jer ima malo grubljih čestica u sebi. Ni kao piling nije radila ništa posebno tako da je neću sigurno kupiti opet.

L'oreal Mythic Oil: negujuće ulje za sve tipove kose. Jedan od meni omiljenih proizvoda za kosu! Lagano ulje koje super miriše i lepo neguje kosu dajući joj lep sjaj. Meni jako pomaže u raščešljavanju kose koja se inače neverovatno mrsi. Ne masti kosu dodatno, niti je otežava. Iskapala sam poslednje kapi sa suzom u oku i jedva čekam da ga opet kupim.


Dove Oxygen Moisture Volumen Root Lift Spray: o njemu sam već pisala u favoritima, a mogli ste videti i u postu New In da sam već kupila novu bočicu.

Ebelin uljani skidač laka za nokte: brzo skida lak, ne isušuje ni nokte ni zanoktice. Bitno mi je samo da nema acetona u sebi i da radi posao kako treba, tako da je ovaj proizvod skroz ok. Već je kupljena nova bočica.

Jeste li probali neki od ovih proizvoda? Kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

4 comments

  1. Probala sam Lrp Hydreane Legere kremu, imam isto misljenje :) Da li je L'oreal Mythic oil bilo providno? Dobila sam ga na poklon ali mi se cini da mu je prosao rok ili tako nesto jer uopste ne lici na ulje nego na one dvofazne preparate za kosu, nekako se ulje odvojilo pa kao da pliva na vodi i malo je mutno a na slikama sa interneta deluje providno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Providno je. Nije bilo ni mutno niti je imalo tako dva dela odvojena. :/

      Delete
    2. Onda definitivno moje ne valja, sad bar znam da ga ne koristim :p Hvala ti puno! :)

      Delete
    3. Nema na čemu :) a baš mi je žao, jer je stvarno odlično ulje.

      Delete

smile :)

smile :)

Search

Instagram